مريم نجفی، قائم مقام واحد خواهران بسيج دانشجويی دانشگاه فردوسی مشهد در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی با بيان اينكه بسيج دانشجويی دانشگاه فردوسی مشهد همزمان با ديگر بخشهای اين دانشگاه در ايام فاطميه چندين برنامه را اجرا میكند، اظهار كرد: دو خيمه عزاداری فاطمی در دانشكدههای علوم كشاورزی و الهيات برپا شده كه از روز شنبه 24 فروردينماه آماده ميزبانی از عزاداران فاطمی است.
وي با بيان اينكه در اين خيمهها سخنرانی و عزاداری حضرت زهرای اطهر(س) انجام میشود، تصريح كرد: در خيمه عزاداری دانشكده علوم كشاورزی، روز شنبه 24 فروردينماه بعد از نماز ظهر و عصر حجتالاسلام مهدی نخاولی، مفسر قرآن و استاد حوزه و دانشگاه درباره شخصيت حضرت زهرا(س) برای دانشجويان سخنرانی خواهد كرد.
قائم مقام واحد خواهران بسيج دانشجويی دانشگاه فردوسی مشهد ابراز كرد: حجتالاسلام سعيد آخوندی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی سازمان اوقاف و امور خيريه استان خراسان رضوی روز 24 فروردينماه، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در خيمه عزاداری دانشكده الهيات در مورد ویژگیهای شخصيتی حضرت فاطمه(س) به ايراد سخن میپردازد.
وی با اشاره به برپايی ايستگاههای صلواتی در محوطه دانشگاه فردوسی در ايام فاطميه از سوی بسيج اين دانشگاه، ادامه داد: از 24 فروردينماه سه ايستگاه صلواتی، دو ايستگاه در پرديس دانشگاه و يك ايستگاه ديگر هم در ميدان علوم برپا میشود و آماده پذيرايی از عزاداران فاطمی است.