به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، حجتالاسلام غلامحسين نيازی، مسئول دبيرخانه كانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد فارس، امروز دوشنبه، 4 شهريورماه در نشست هماهنگی ستاد دهه كرامت اين استان با بيان اينكه نشستهای هماهنگی شورای دهه كرامت در شهرهای تهران، شيراز، مشهد و قم برگزار شده است، گفت: توقع زيادی از شيراز برای برگزاری خوب مراسمهای دهه كرامت وجود دارد.
دبير اجرايی ستاد هماهنگی دهه كرامت فارس از ميراث فرهنگی خواست تا برنامهريزی جهت ايجاد تورهای گردشگری مذهبی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و ديگر امامزادگان فارس را مدنظر قرار دهد و افزود: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، گلآرايی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) جزء برنامههای اين ايام است كه بايد هيئتهای مذهبی در برنامههای دهه كرامت مشاركت ويژهای داشته باشند.
وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بين شاهچراغ(ع) و اوقاف، افزود: ايجاد شبكه خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) متشكل از اعضای كانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد، يكی از كارهای مهمی است كه صورت گرفته است.
مسئول دبيرخانه كانونهای مساجد فارس بر لزوم ايجاد ارتباط در عرصههای مختلف بهويژه پژوهشی بين شهرهای شيراز، قم و مشهد تأكيد كرد و گفت: شورای هماهنگی دهه كرامت برای نيل به اين هدف هماهنگی وسيعی داشته باشد.