
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجتالاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه موقوفه مکتبالقرآن ثارالله(ع) امروز، 10 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: چهل و دومین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیشدبستانی صبح امروز در سالن اجتماعات کانون فرهنگی شاهد شیراز برگزار شد.
وی افزود: مراسم افتتاحیه این دوره عصر دیروز با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات کانون فرهنگی شاهد بنیاد شهید و امورایثارگران شیراز برگزار شد.
حجتالاسلام برزگر با بیان اینکه این دوره آموزشی تا روز جمعه، 14 آذر ماه ادامه دارد، گفت: در این دوره آموزشی شرکتکنندگان با آموزش قرآن کودکان به روشهای داستان، شعر و قصه، مفاهیم کودکانه، نحوه ارتباط صحیح با کودکان، مسائل روانشناسی کودکان و کلیدهای طلائی تربیت کودکان آشنا میشوند.
دبیر منطقه جنوب اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت کشور اظهار کرد: مربیان پس از گذراندن دوره آموزشی و اخذ نمره قبولی جهت گذراندن دوره کارآموزی به مدت 300 ساعت به مراکز مهد قرآن و پیشدبستانی معرفی میشوند که پس از انجام کارآموزی میتوانند جهت اخذ مجوز راهاندازی مرکز مهد قرآن و پیشدبستانی با رعایت قوانین اقدام کنند.
وی در پایان تصریح کرد: در این دوره آموزشی 70 نفر از بانوان شیرازی و شهرستانی بهمدت پنج روز حضور دارند.