کد خبر: 2613867
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

چهل و دومین دوره تربیت مربی مهد قرآن در شیراز برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهل و دومین دوره تربیت مربی مهدقرآن و پیش‌دبستانی به‌همت مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 10 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: چهل و دومین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش‌دبستانی  صبح امروز در سالن اجتماعات کانون فرهنگی شاهد شیراز برگزار شد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این دوره عصر دیروز با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات کانون فرهنگی شاهد بنیاد شهید و امورایثارگران شیراز برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام برزگر با بیان اینکه این دوره آموزشی تا روز جمعه، 14 آذر ماه ادامه دارد، گفت: در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با آموزش قرآن کودکان به روش‌های داستان، شعر و قصه، مفاهیم کودکانه، نحوه ارتباط صحیح با کودکان، مسائل روانشناسی کودکان و کلیدهای طلائی تربیت کودکان آشنا می‌شوند.

دبیر منطقه جنوب اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور اظهار کرد: مربیان پس از گذراندن دوره آموزشی و اخذ نمره قبولی جهت گذراندن دوره کارآموزی  به مدت 300 ساعت به مراکز مهد قرآن و پیش‌دبستانی معرفی می‌شوند که پس از انجام کارآموزی می‌توانند جهت اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز مهد قرآن و پیش‌دبستانی با رعایت قوانین اقدام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در این دوره آموزشی 70 نفر از بانوان شیرازی و شهرستانی به‌مدت پنج روز حضور دارند.

captcha