«ارغوان» در صدر جشنواره فیلم فجر شیراز قرار گرفت
کد خبر: 2820237
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

«ارغوان» در صدر جشنواره فیلم فجر شیراز قرار گرفت

گروه هنر: دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم فجر شیراز از صدرنشینی فیلم «ارغوان» در نظرسنجی تماشاگران این دوره از جشنواره خبر داد.

بهروز مرامی، دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: طی نظرسنجی‌های انجام شده از تماشاگران جشنواره که بعد از اکران فیلم‌ها انجام می‌شود، فیلم «ارغوان» به کارگردانی کیوان علی محمدی و امید بنکدار در صدر قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی با 5 ممیز یک دهم از 10 امتیاز در صدر فیلم‌هایی است که از نظر آرای مردمی بیشترین نظر مثبت را دریافت کرده است.

مرامی با بیان اینکه بحمد الهی استقبال از فیلم‌ها تا این لحظه بی‌نظیر بوده است، گفت: طبیعتاً از این حرف اینگونه تلقی می‌شود، که در تمام سانس‌ها صندلی‌های سالن‌ها پر باشد اما این بی‌نظیر بودن را در مقایسه با سال‌های گذشته و همچنین نوع فیلم‌های اکران شده عنوان می‌کنیم.

رئیس اداره امور سینمایی ارشاد فارس با تأکید بر اینکه وضعیت جشنواره فیلم فجر در شیراز خوب است، از برگزاری نشست خبری فیلم «چاقی» به کارگردانی راما قویدل خبر داد و گفت:‌ این نشست امروز، 18 بهمن‌ماه از ساعت 18 در کافه کتاب شیراز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پیش از این بنا بود تا برای فیلم‌های مختلف نشست‌های بررسی را برگزار کنیم که این مسئله نیاز به حمایت مالی دارد اما هنوز حامیان مالی این قضیه مشخص نیستند.

captcha