
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از فارس، 45 نفر از دانشجویان بسیجی جهادگر شهرستان آباده امروز، 3 اسفند بهمدت یک هفته جهت برگزاری نشست تشکیلاتی به مشهد مقدس اعزام شدند.
در حاشیه این اعزام میثم خداداد، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده اظهار کرد: دانشجویان شرکتکننده در این سفر مقدس، ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) نسبت به اجرای برنامههای تشکیلاتی بسیج دانشجویی سال 94 به¬ ویژه اردوهای جهادی توجیه میشوند.
وی افزود: دانشجویان بسیجی شهرستان آباده در تابستان سال 93 در قالب گروه های جهادی در منطقه محروم این شهرستان به انجام فعالیتهای محرومیتزدایی، فرهنگی، بهداشتی و سلامت پرداخته اند که موجبات خشنودی و رضایت اهالی منطقه را فراهم کرده است.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده بر توجه ویژه مسئولان به مناطق محروم با داشتن روحیه جهادی تاکید کرد و گفت: یکی فواید اردوهای جهادی افزایش امید و دلبستگی مردم مناطق محروم به نظام اسلامی است.