عضویت ۳۰۰۰ لرستانی به‌عنوان مهدی‌یاور در سامانه بنیاد مهدویت
کد خبر: 3316073
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
موسوی خبر داد:

عضویت ۳۰۰۰ لرستانی به‌عنوان مهدی‌یاور در سامانه بنیاد مهدویت

گروه اندیشه: مسئول بنیاد مهدویت لرستان گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد مهدویت در لرستان که از سال ۸۵ بوده است، تاکنون سه هزار نفر در لرستان به‌عنوان مهدی‌یاور در سامانه بنیاد عضو هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، مسئول بنیاد مهدویت لرستان روز جمعه، 29 خردادماه در جمع خبرنگاران در رابطه با فعالیت‌های بنیاد مهدویت لرستان گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد مهدویت در لرستان که از سال 85 بوده است، تاکنون سه هزار نفر در لرستان به‌عنوان مهدی‌یاور در سامانه بنیاد عضو هستند.

وی افزود: بنیاد مهدویت باهدف نهادینه کردن آموزه‌ها، معارف و فرهنگ مهدویت در جامعه و به‌ویژه آگاهی‌بخشی به نسل جوان فعالیت می‌کند که در این راستا به برگزاری‌ کارگاه‌های آموزشی در قالب دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و تربیت‌معلم می‌پردازد و دانش‌پژوهان نیز پس از شرکت در این دوره‌های آموزشی و آزمون‌های مربوطه موفق به دریافت گواهی پایان دوره می‌شوند.

مسئول بنیاد مهدویت استان لرستان اضافه کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد مهدویت لرستان می‌توان به برگزاری همایشی با محوریت مسائل روز دنیا و تطبیق آن‌ها با مقوله انتظار ظهور و ایجاد کتابخانه تخصصی مهدوی با منابع غنی در لرستان اشاره کرد.

موسوی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد مهدویت لرستان برگزاری کارگاه تربیت مربی کودک با محوریت نحوه آموزش مسائل مهدوی به کودکان است کمااینکه بسیاری از مربیان توانایی انتقال مفاهیم مهدوی را به کودکان ندارند.

وی با اشاره به لزوم جذب خیرین جهت تقویت بنیاد مهدویت در لرستان، بیان کرد: تاکنون بیش از سه هزار نفر از دوره‌های آموزشی بنیاد مهدویت لرستان بهره‌مند شده‌اند و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی متعددی نظیر جهاد رمضان، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، اردوهای فرهنگی، کارگاه‎های آموزشی و همایش‌های فصلی در دستور کار قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پورتال جامع  مهدویت، ضمن ثبت‌نام، از سایر امکانات سایت از قبیل کتابخانه مهدوی، شرکت در مسابقات، مخزن سؤال مهدوی و پاسخگویی به شبهات بهره‌مند شوند.

captcha