برپایی ایستگاه‌های «سفره‌های آسمانی» در بوستان‌های شیراز
کد خبر: 3323128
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
سقاچی خبر داد:

برپایی ایستگاه‌های «سفره‌های آسمانی» در بوستان‌های شیراز

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز از برپایی ایستگاه‌های «سفره‌های آسمانی» در بوستان‌های این شهر خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ نفر از روحانیون در این ایستگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز امروز، 13 تیرماه در حاشیه بازدید از ایستگاه فرهنگی سفره‌های آسمانی در باغ جنت شیراز گفت: در ماه رمضان سال جاری با همکاری گروه تبلیغی سلمان متشکل از روحانیون اعزامی از قم در قالب چهار ایستگاه خدمات فرهنگی، مذهبی و مشاوره‌ای به مردم شیراز ارائه می‌شود.
وی افزود: بوستان جنت، بوستان ملت واقع در معالی‌آباد، بوستان بعثت و بوستان آزادی نقاطی هستند که در آن ایستگاه‌های فرهنگی با عنوان «سفره‌های آسمانی» راه‌اندازی شده است.
سقاچی ادامه داد: بیش از 30 نفر از روحانیون و مبلّغین اعزامی از قم خدماتی همچون مقابله با جنگ نرم، دشمن‌شناسی، بیان احکام، مشاوره در تمامی زمینه‌ها، غرفه کودک و نوجوان، اجرای مسابقات فرهنگی، جزء‌خوانی قرآن کریم همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء را از ساعت 19 الی 22 به شهروندان ارائه می‌دهند.
مشاور فرهنگی شهردار شیراز اظهار کرد: ایستگاه‌های فرهنگی سفره‌های آسمانی تا پایان ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه خواهند داد و در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز در مقابل فرهنگسرای قرآن و عترت این سازمان خدمات ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند.

captcha