ثبت نام مدارس شبانه‌روزی حفظ مکتب‌القرآن در نمایشگاه قرآن فارس
کد خبر: 3325685
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

ثبت نام مدارس شبانه‌روزی حفظ مکتب‌القرآن در نمایشگاه قرآن فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: در غرفه مؤسسه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس، ثبت نام مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن ویژه علاقه‌مندان صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصور برزگر، مدیر مؤسسه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به برپایی هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس گفت: در غرفه این مؤسسه در این نمایشگاه خدمات مختلفی ارائه می‌شود.
وی افزود: دوره‌های مختلف حفظ قرآن و نیز ثبت نام مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ قرآن جهت برادران و خواهران در غرفه مؤسسه در این نمایشگاه انجام خواهد می‌شود.
برزگر ابراز کرد: مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ قرآن کریم این مؤسسه از اردیبهشت ماه سال گذشته در شیراز آغاز به فعالیت کرده است که در این مراکز، حافظان قرآن کریم در مدت 19 ماه حافظ کل قرآن خواهند شد.
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن عنوان کرد: علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم، پس از ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی حفظ و احراز سایر شرایط در مدارس شبانه‌روزی شرکت کرده و به حفظ قرآن و فراگیری سایر علوم قرآنی می‌پردازند.
وی با یادآوری اینکه این مدارس برای نخستین بار در شیراز راه‌اندازی شده‌اند، گفت: در این مراکز حافظان قرآن کریم علاوه بر حفظ، با مفاهیم و تجوید قرآن کریم و ادبیات عرب نیز آشنا می‌شوند.
برزگر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به همت‌ گسترده این مؤسسه در زمینه حفظ قرآن، به یاری خدا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت فعالیت‌های قرآنی در سطح استان فارس و سایر شعب مؤسسه در سراسر کشور در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت حافظان قرآن کریم خواهیم بود.

captcha