کد خبر: 3328651
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

خادمان و مربیان قرآن گراش تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: در روزهای پایانی ماه رمضان، مراسم تجلیل از خادمان و مربیان مؤسسات قرآنی شهرستان گراش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، در روزهای پایانی ماه رمضان، مراسم تجلیل از خادمان و مربیان مؤسسات قرآنی شهرستان گراش امروز، 24 تیر‌ماه برگزار و از فعالان قرآنی این شهرستان تجلیل شد.
محمدحسن نام‌آور، مسئول واحد دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی گراش در حاشیه این مراسم گفت: همه فعالان و مربیان قرآنی در طول سال بدون هیچ چشم‌د‌اشت و حقوق در مؤسسات قرآنی وابسته به این اداره مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: می‌توان گفت فعالیت قرآنی این مؤسسات در سطح استان حرف اول را می‌زند به‌طوریکه واحد قرآن این اداره در سه سال متوالی مقام اول استان را کسب کرده است لذا بر خود لازم دانستیم در ماه نزول قرآن از آنان تجلیل کنیم.
یادآور می‌شود، این مراسم در باغ نور شهرستان گراش برگزار شد که در آن از فعالان و مربیان قرآنی با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

captcha