مسابقه عکاسی از مراسم‌ خاص محرم در ایران برگزار می‌شود
کد خبر: 3447226
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

مسابقه عکاسی از مراسم‌ خاص محرم در ایران برگزار می‌شود

گروه هنر: مدیرکل میراث فرهنگی فارس از برگزاری مسابقه عکاسی از مراسم‌ خاص محرم در ایران طی آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز، 20 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: به‌منظور حفظ میراث معنوی محرم در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری، مذهبی، آیینی و اهداف فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مسابقه عکاسی از مراسم محرم در ایران در آذرماه برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقه با همکاری انجمن عکاسی میراث فرهنگی و با هدف گسترش فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به ویژه فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامع و معرفی عزاداری مناطق مختلف می‌کنند کشور در جهت توسعه و بسط گردشگری مذهبی برگزار می‌شود.
امیری با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه 25 آبان‌ماه و اعلام نتایج نیز 9 و 10 آذرماه سال جاری خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی به آدرس ngos@ichto.ir ارسال کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس با یادآوری اینکه عکس‌ها می‌تواند تک رنگ سیاه و سفید و یا رنگی باشد، گفت: آثار باید مستند بوده و از هرگونه دستکاری و نرم‌افزارهای رایانه‌ای یا اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش سازد اجتناب شود.
وی در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.omtm.ir مراجعه کنند.

captcha