ارائه 120 اثر فاخر هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3507647
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

ارائه 120 اثر فاخر هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نمایشگاه قرآن

گروه دانشگاه: رئیس اداره برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان برنامه‌های این دانشگاه در شب‌های برپایی نمایشگاه قرآن گفت: در این دوره از نمایشگاه 120 اثر فاخر هنری از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در معرض دید عموم قرار دارد.

پروانه نریمانی، رئیس اداره برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: برای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودیم. به این منظور جلساتی با حضور رؤسای واحدهای تهران، البرز و قم برگزار و برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه قرآن مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه کمبود فضا این امکان را به دانشگاه فنی و حرفه‌ای نداد که با توان بیشتری در نمایشگاه حضور یابد، افزود: در غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای 120 اثر فاخری هنری از رشته‌های مختلف ارائه شده که حاصل تلاش دانشجویان واحدهای این دانشگاه است.

نریمانی عنوان کرد: 6 نشست تخصصی با عناوینی نظیر: جامعه سالم از منظر قرآن، ازدواج از دیدگاه اسلام، کارآفرینی در قرآن و ... را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به صورت یک روز در میان در بخش دانشگاهی نمایشگاه برگزار می‌شود. ارائه نرم‌افزارها و انیمیشن‌های قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در مدت برگزاری نمایشگاه قرآن است.

وی گفت: اجرای سرودهای مذهبی و قرآنی، رونمایی از قرآن نفیس کتابت شده به خط نستعلیق، برگزاری مسابقات قرآنی، کارگاه‌های آموزشی قلم‌زنی، خط، نقاشی، روبان‌دوزی و ... نیز از دیگر برنامه‌های غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مدت برپایی نمایشگاه قرآن است.
 

رئیس اداره برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان افزود: از دیگر اهداف غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای معرفی توانمندی واحدهای این دانشگاه به مخاطبان و علاقمندان است.

captcha