کمک 400 میلیون ریالی خیران شهرضا به بهزیستی
کد خبر: 3512478
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

کمک 400 میلیون ریالی خیران شهرضا به بهزیستی

گروه اجتماعی: رئیس اداره بهزیستی شهرضا گفت: مردم شهرستان شهرضا در ماه مبارک رمضان سال گذشته 400 میلیون ریال به بهزیستی این شهرستان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، محمدعلی صادقی، رئیس اداره بهزیستی شهرضا ظهر امروز یکشنبه سیزدهم تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 6 هزار و 850 نفر از مددجویان از خدمات اداره بهزیستی شهرضا استفاده می‌کنند.
وی تصریح کرد: اداره بهزیستی در قالب 60 فعاليت عمده و بيش از ۱۳۰ فعاليت جزء در شش حوزه توانبخشي، اجتماعي، پيشگيري، مشاركت‌هاي مردمي، اشتغال و مسكن و اداري و مالي از مددجویان حمایت می‌کند.
رئیس اداره بهزیستی شهرضا حوزه مشاركت‌هاي مردمي را از جمله بخش‌های اداره بهزیستی این شهرستان برشمرد و افزود: در سال 94 مردم شهرستان مبلغ 800 میلیون ریال به این واحد کمک کردند که از این میزان 400 میلیون ریال در ماه مبارک رمضان انجام شد.
صادقی ادامه داد: کمک‌های مردمی در قالب یک هزار سبد كالا و 3 هزار و 500 پرس غذاي طبخ شده بین یک هزار خانواده تحت پوشش توزیع شد.
وی بیان کرد: با توجه به بلامانع بودن اختصاص كمك‌های مردمی به مددجويان بهزیستی طبق فتاواي مراجع تقليد، متقاضیان می‌توانند کمک‌های خود اعم از نذورات، افطاري ها، كفاره‌ها و زكات فطريه را به مددجویان بهزیستی این شهرستان اختصاص دهند.
رئیس اداره بهزیستی شهرضا گفت: مردم شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب مشاركت‌هاي مردمي این اداره، به شماره 2173450259001 در کلیه شعب بانك ملي ايران واریز کنند.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: كمك‌هاي مردمی به این حوزه شامل دو گروه از مشارک‌های عام و مشارکت‌های خاص می‌باشد.
وی ادامه داد: طرح‌هاي مشاركت مردمي اداره بهزيستي شامل طرح حامي، كمك هزينه در خصوص مسكن معلولان، طرح شكرانه سلامت ویژه کارکنان ادارت و خانواده‌هاي بي‌سرپرست،كمك هزينه يا خريد كالاهاي اساسي زندگي افراد تحت پوشش می‌باشد.
captcha