مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه در سطح بالایی برگزار شد
کد خبر: 3543509
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه در سطح بالایی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه گفت: مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه به لحاظ کیفی در سطح بالایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضوی، مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیت حوزه علمیه  که از روز 13 آبان تا روز گذشته 14 آبان در مشهد اردهال کاشان و با رقابت 80 نفر از برگزیدگان استانی برگزار شد، اظهارکرد: متسابقین در این دوره از مسابقات با تسلط بالایی به رقابت پرداختند.
وی افزود: براساس اعلام و نظر داوران، این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله حفظ و ترتیل در سطح بالایی برگزار شد و در مجموع قابل توجه بود.
مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه گفت: این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره‌های قبلی به لحاظ محتوا و کیفیت در سطح بالایی برگزار شد.
رضوی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، توجه به معارف و آموزه‌های قرآن کریم است.
براساس این گزارش، این مسابقات به مدت ۳ روز در رشته‌های دعا خوانی، قرائت، اذان و حفظ ۱۰جزء، ۲۰جزء و ۳۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم با رقابت ۸۰ نفر از برگزیدگان مراحل استانی در مشهد اردهال کشان برگزار شد.
محمود لطفی‌نیا، محمد مهدی رجبی، مهدی شجاع، محمدرضا شهیدی‌پور، شهریار پرهیزکار، احمد ابوالقاسمی، محمدعباسی، محمدرضا ستوده‌نیا، حسین معتمدی، محمد میرزا محمدی، غلامرضا زاده، علی اصغر شعاعی، حسن ربیعیان از داوران این دوره از مسابقات هستند.
captcha