هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه + عکس
کد خبر: 3543759
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه با اعلام نفرات برتر در کاشان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه که از روز پنجشنبه 13آبان برگزار شد، شب گذشته با اعلام نفرات برتر در کاشان به کار خود پایان داد. 
براساس این گزارش، این مسابقات به مدت ۳ روز در رشته‌های دعا خوانی، قرائت، اذان و حفظ ۱۰جزء، ۲۰جزء و ۳۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم با رقابت ۸۰ نفر از برگزیدگان مراحل استانی در مشهد اردهال کشان برگزار شد.
محمود لطفی‌نیا، محمد مهدی رجبی، مهدی شجاع، محمدرضا شهیدی‌پور، شهریار پرهیزکار، احمد ابوالقاسمی، محمدعباسی، محمدرضا ستوده‌نیا، حسین معتمدی، محمد میرزا محمدی، غلامرضا زاده، علی اصغر شعاعی، حسن ربیعیان از داوران این دوره از مسابقات بودند.
تربیت فرزندان قرآنی، مراحل انس با قرآن، تغذیه در قرآن، مهارت‌های بیان تفسیر، سبک زندگی قرآنی، حفظ موضوعی قرآن، مشاوره قرآنی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مشاوره خانواده، مشاوره سبک زندگی و ... از مهم‌ترین محورهای کارگاه‌های تخصصی این دوره از مسابقات بود.

ب

ب

ب

ب

ب

ب

ب

ب

ب

ب
captcha