انتخابات شورای صنفی دانشجویان در دانشکده‌های علوم قرآنی برگزار شد
کد خبر: 3557181
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
سیدیان خبر داد:

انتخابات شورای صنفی دانشجویان در دانشکده‌های علوم قرآنی برگزار شد

گروه دانشگاه: مدیر دانشجویی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: شورای صنفی دانشجویان با هدف ایجاد همدلی در میان دانشجویان و مسئولان دانشکده‌های علوم قرآنی و همچنین آشنایی بیشتر با واقعیت‌ها و مشکلات یکدیگر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از ایحاء، انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد.
مصطفی سیدیان، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این خصوص اظهار کرد: شورای صنفی دانشجویان با هدف ایجاد همدلی در میان دانشجویان و مسئولان دانشکده‌های علوم قرآنی و همچنین آشنایی بیشتر با واقعیت‌ها و مشکلات یکدیگر و تقویت فضای مشارکت و همکاری بین دانشکده و دانشجویان در حوزه‌های مختلف امور صنفی از قبیل تغذیه، خوابگاه، امور خدماتی و رفاهی مانند دفتر تکثیر، ایاب و ذهاب، دفتر مشاوره و سلامت، وام‌های دانشجویی و امور کمک آموزشی‌، امور کتابخانه و مرکز رایانه و ... تشکیل می‌شود.
وی با اعلام زمان برگزاری انتخابات شورای صنفی در دانشکده‌ها گفت: این انتخابات از تاریخ 30 آذر تا 6 دی ماه در تمامی دانشکده‌های علوم قرآنی برگزار گردید.
سیدیان در ادامه در خصوص نامزدهای انتخاباتی در شوراهای صنفی دانشجویان، اظهار کرد: در این انتخابات بر استفاده از افراد توانمند، دارای حسن شهرت و متخلق تاکید شده است. اشتغال به تحصیل در دانشکده، نداشتن حکم قطعی شامل «توبیخ کتبی و درج در پرونده»، باقی ماندن حداقل سه ترم از تحصیل برای دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و دو ترم برای دانشجویان دوره کاردانی، کارشناسی‌ارشد و دکتری، بالا بودن معدل و ... از مهمترین شرایط تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی بود.
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ضمن تاکید بر ایجاد تعامل مثبت روسای دانشکده‌ها با اعضای شورای صنفی دانشجویی و مشارکت دادن دانشجویان در برنامه‌های مرتبط و استفاده مثبت از این ظرفیت بالا، بیان کرد: اعضای نهایی شورای صنفی برادران 3 نفر و شورای صنفی خواهران نیز 3 نفر برای هر دانشکده خواهد بود که جلسات آن‎ها به صورت جداگانه برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۳
0
2
سلام
واقعا باید تاسف خورد که با رفتن و استعفای اقای عابدی از این دانشگاه همه نیروهای توانمند و دغدغه مند که منشا تحولات خوبی بودند نیز دارند از مجموعه جدا می شوند هر روز می گذره متاسفانه ادمهای کارنابلد بیشتری مسولیت این دانشگاه را می گیرند امروز هم قایم مقام شعار این رو می ده که می خواهد دانشگاه رو تولیتی کنه و خودشون تولیت این دانشگاه را برعهده بگیره
خدا به خیر بگزرونه من به عنوان دانشجو وقتی به ایشان زنگ میزنم اول باید پاسخوگویی ریشه و اصل و نسبم باشم تا ایشان شاید جواب من رو بدهند
captcha