كاری بالاتر از خدمت صادقانه به خلق نیست
کد خبر: 3586436
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
افشانی:

كاری بالاتر از خدمت صادقانه به خلق نیست

گروه اجتماعی: استاندار فارس ضمن تكریم خدمات مرحوم حمزه ولوی، مدیركل فقید محیط زیست فارس بر این نكته تأكید كرد كه هیچ كاری بالاتر از خدمت صادقانه به خلق نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس امروز، 14 فروردین در مراسم تشییع پیكر حمزه ولوی، مدیركل فقید حفاظت محیط زیست این استان، گفت: در برابر تقدیر خداوندی همه تسلیم بوده و هستیم و پذیرفته‌ایم كه هر كس با هر مقام و منزلتی باید این راه را طی كند.

وی با تصریح اینكه هیچ كاری بالاتر از خدمت صادقانه به خلق نیست، گفت: دكتر ولوی چنان زندگی و كار كرد كه مرگ او همه را متاثر كرد.

افشانی تأكید كرد كه مدیركل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس، فردی مسئولیت‌شناس، مسئولیت‌پذیر و آگاه بود كه درد مردم را داشت.

استاندار فارس گفت: مرحوم دكتر ولوی همواره تلاش كرد از سرمایه‌ ملی حفاظت كرده و از این سرمایه‌ ارزشمند صیانت كند؛ او در تمام دوران خدمتش در نقاط مختلف كشور و خصوصا فارس، صادقانه تلاش كرد و ماندگار شد.

یادآور می‌شود، مرحوم حمزه ولوی، مدیركل فقید حفاظت محیط زیست فارس در روز جمعه، 11 فروردین براثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت و پیكر آن مرحوم برای تدفین و خاكسپاری به زادگاهش، شهرستان چرام در استان كهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.

captcha