مشارکت 13 میلیارد تومانی جهادگران در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه
کد خبر: 3594564
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
افضلی خبر داد:

مشارکت 13 میلیارد تومانی جهادگران در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه

گروه جامعه: معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از مشارکت 13 میلیارد تومانی بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، یوسف افضلی، معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: طی جلسه‌ای که با حضور آیت‌الله حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و تعدادی از مسئولان ستاد بازسازی در نجف اشرف برگزار شد، بسیجیان جهادگر این وزارتخانه آمادگی خود را برای مشارکت در فیض بازسازی و توسعه حرم‌های شریف اعلام کردند.

وی افزود: در این جلسه معاونت فنی و مهندسی ستاد و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف گزارشی از روند پیشرفت دو پروژه توسعه‌ای در حرم مطهر علوی و حرم امام حسین(ع) ارائه کردند که نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از خانواده بزرگ این وزارتخانه از آمادگی برای مشارکت در این طرح‌ها خبر داد.

افضلی گفت: بنا به درخواست بسیجیان و جهادگران وزارت جهاد کشاورزی، مقرر شد تا آنها در اجرای طرح توسعه حرم مطهر علوی که مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) است به ارزش حدود سه میلیارد تومان مشارکت کنند. همچنین بنا به در خواست جهادگران، مقرر شد تا آنها در مرحله خاک‌برداری طرح توسعه حرم امام حسین(ع) که فاز نخست آن بنام صحن عقیله بنی‌هاشم(س) در حال اجرا است، به ارزش حدود 10 میلیارد تومان مشارکت کنند.

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: متبرعان و خیرینی که در بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر مشارکت دارند در قالب اشخاص حقیقی یا نهادها، تشکل‌ها و شخصیت‌های حقوقی هستند که نذورات خود را برای بازسازی عتبات عالیات اهدا می‌کنند.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان متولی امر بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر آمادگی دارد تا با خیرین و ناذران حقیقی و حقوقی و تشکل‌ها، نهادها و سازمان‌هایی که تمایل به مشارکت در فیض بازسازی عتبات دارند، تفاهم‌نامه امضا کند.

captcha