به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در مراسم افتتاحیه جمعخوانی قرآنکریم که عصر شنبه، ششم خردادماه به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حسینیه ثارالله سپاه خرمآباد برگزار شد، گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان همهروزه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ مراسم جزءخوانی قرآنکریم را تا پایان ماه رمضان بهطور زنده از شبکه استانی افلاک پخش خواهد کرد.
وی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان برنامه «ماه مهربانی» قبل از افطار و برنامه «ناز نیاز» قبل از سحری از شبکه افلاک پخش خواهد شد.
بازوند تصریح کرد: برنامه «لحظههای اجابت» و برنامه «ماه طلایی» نیز در طول ماه مبارک رمضان از رادیو لرستان پخش میشود.
یادآور می شود، در این مراسم آیتالله سید احمد میرعمادی، نماینده ولیفقیه
در لرستان، حجتالاسلام والمسلمین محمدجواد عباسزاده، معاون فرهنگی و
اجتماعی ادارهکل اوقاف و امور خیریه لرستان، حجتالاسلام والمسلمین
جلیلیان، مسئول حوزه نمایندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، حجتالاسلام
احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ماشالله بازگیر،
فرمانده سپاه ناحیه خرمآباد، علیشاهی، مسئول هیئت رزمندگان لرستان و
اقشار مختلف مردم حضور داشتند.