برگزاری هشتاد‌وسومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه
کد خبر: 3610690
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

برگزاری هشتاد‌وسومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه

گروه فعالیت‌های قرآنی: هشتاد و سومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی بعدازظهر امروز 28 خردادماه به منظور بررسی دو سند و پیش نویس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هشتاد و سومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی امروز 28 خردادماه در دبیرخانه این شورا و با حضور اعضای مجمع با هدف بررسی دو پیش دستور و دو دستور برگزار می‌شود.
بر همین اساس پیش از دستور اول این جلسه که از ساعت 18:30 آغاز می‌شود ارائه گزارش سومین نشست مشترک نمایندگان شوراهای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان‌ها که خردادماه امسال در استان لرستان برگزار شد، است. 
همچنین دومین پیش از دستور این جلسه نیز ارائه گزارش مبانی و مولفه‌های الگوی محصول سبک زندگی از دیدگاه قرآن کریم است که در این بخش نتایج یکی از پژوهش‌های صورت گرفته توسط «حمید باقری» ارائه خواهد شد.
براساس گزارش ایکنا اولین دستور این جلسه ادامه بررسی پیش نویس شاخص‌های توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویج قرآنی که توسط کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی تهیه شده است، خواهد بود. همچنین دومین دستور این جلسه نیز بررسی سند قرآن و فضای مجازی است که این سند نیز توسط کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی تهیه شده است، خواهد بود.
یادآور می‌شود، جلسات مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به صورت ماهانه برگزار می‌شود، جلسه گذشته این مجمع نیز روز 17 اردیبهشت‌ماه برگزار شد و در آن عضویت دو دستگاه قوه قضائیه و وزارت ورزش و جوانان در مجمع مشورتی شورای توسعه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با عضویت این دو نهاد موافقت ضمنی صورت گرفت. 
مطالب مرتبط
captcha