کارگاه دانشجویی «جهان‌بینی انسان در دستگاه فکری قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3610736
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
در دانشگاه تهران؛

کارگاه دانشجویی «جهان‌بینی انسان در دستگاه فکری قرآن» برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: کانون قرآن و عترت دانشگاه تهران کارگاه 3 روزه‌ای با عنوان «جهان‌بینی انسان در دستگاه فکری قرآن» ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کانون قرآن و عترت دانشگاه تهران با همکاری مدرسه دانشجویی قرآن و عترت این دانشگاه، کارگاهی 3 روزه با عنوان «جهان‌بینی انسان در دستگاه فکری قرآن» برگزار می‌کند.
این کارگاه‌ها در تیرماه جاری برگزار می‌شود و شامل موارد زیر است:
-روز دوشنبه، 12 تیرماه؛ در نوبت صبح: با محوریت سوره مبارکه فلق، عنوان کارگاه: «درک ربوبیت با توجه به مفهوم فلق» و در نوبت عصر، با محوریت سوره مبارکه توحید، عنوان کارگاه: «بررسی ویژگی‌های مصداق یکتا»،
-روز سه‌شنبه 13 تیرماه؛ در نوبت صبح، با محوریت سوره مبارکه ضحی، عنوان کارگاه «درک نياز به پيامبر و اطمينان به وحی» و در نوبت عصر با محوریت سوره مبارکه زلزال، عنوان کارگاه: «توجه به قيامت با محوريت عمل خير»،
-روز چهارشنبه، 14 تیرماه؛ در نوبت صبح، با محوریت سوره مبارکه تین، عنوان کارگاه: «خلق انسان در احسن تقویم (عدل)» و در نوبت عصر، با محوریت سوره مبارکه بلد، عنوان کارگاه: «دنیا و خلق انسان در کبد». 

همچنین در هر کارگاه به بررسی پرسش‌های زیر پرداخته می‌شود:
1-خدا در این سوره از انسان چه انتظاری دارد؟
2-اگر انسان این انتظار را در زندگی خود پیاده نکند دچار چه مشکلاتی می‌شود؟
3-مطالعه این سوره معرفت شما از چه عواملی جهان‌شناختی را کامل‌تر کرده است؟
4-مهم‌ترین نکات کاربردی هر سوره، منظور از نکات کاربردی نکاتی است که در زندگی شما قابل استفاده می‌باشد، چیست؟

این کارگاه‌ها ویژه دانشجویان دانشگاه تهران است و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز پنجشنبه 8 تیرماه جاری جهت شرکت در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند. به این منظور دانشجویان می‌بایست اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، دانشگاه، رشته/مقطع، ورودی را به شماره  پیامک 09217392545 ارسال و یا با شماره تلفن 66988790 تماس بگیرند.
captcha