درخشش اعضای کانون لرستان در جشنواره بین‌المللی رضوی
کد خبر: 3621906
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

درخشش اعضای کانون لرستان در جشنواره بین‌المللی رضوی

گروه فرهنگی: در پانزدهمین جشنواره رضوی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان دو عنوان برگزیده و دو تقدیرنامه در بخش‌های داستان‌نویسی، نشریه دیواری، کاردستی و کتاب‌سازی را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اعلام برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش داستان‌نویسی، کتاب‌سازی، کاردستی و نشریه دیواری اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان موفق به کسب 2 مقام برگزیده و 2 مقام شایسته تقدیر شدند.
محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان در این رابطه، گفت: در بخش داستان‌نویسی آتنا همت‌پور عضو روشندل مرکز فراگیر خرم‌آباد توانست عنوان برگزیده ویژه جشنواره را کسب کند و  در بخش کاردستی محمدحسین موسوی عضو مرکز فراگیر خرم‌آباد به‌عنوان برگزیده معرفی شد و در نشریه دیواری همایون ساکی و پارسا یاوریان با اثر «صاحب سخاوت» از مرکز شماره 5 خرم‌آباد شایسته تقدیر شناخته شدند.
وی افزود: در بخش کتاب‌سازی «گنجشک آقای خوب» اثر یکتا مؤمنی و ثمین غیابی از مرکز شماره 5 خرم‌آباد تقدیرنامه دریافت کردند.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان در خصوص آثار منتخب رضوی در استان عنوان کرد: پس‌از پایان داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره رضوی در استان، از 135 اثر رسیده در بخش کاردستی از مجموع 30 اثر راه‌یافته به دبیرخانه شش اثر به‌عنوان برتر انتخاب شدند.
وی افزود: در بخش داستان از بین 20  اثر رسیده 4  اثر، در نشریه‌نگاری از میان 25 اثر رسیده  5 اثر و در شعرسرایی از 30 اثر رسیده 6 اثر و در بخش داستان‌نویسی از بین 20 اثر 4 اثر به‌عنوان آثار برتر هر بخش در استان برگزیده شدند.
محمدی اضافه کرد: در بخش کتاب‌سازی از 20 اثر رسیده 4 اثر و در بخش سرود از بین 5 اثریک اثر و در بخش پویانمایی از 5 اثر رسیده یک اثر به‌عنوان برترین‌های استان برای حضور در جشنواره ملی رضوی در کانون کشور انتخاب و معرفی شدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان گفت: امسال کانون لرستان با حضور 23 مربی و 56 عضو در مسابقات بین‌المللی رضوی شرکت کردند که نسبت به سال گذشته راه‌یافتگان لرستانی به بخش کشوری و بین‌المللی رشد چشم‌گیری داشته‌اند.
captcha