رسیدگی و توجه به مشهد، صرفا توجه به مشهدی‌ها نیست
کد خبر: 3632440
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

رسیدگی و توجه به مشهد، صرفا توجه به مشهدی‌ها نیست

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان رضوی در دیدار و گفت‌وگو با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سیّدموسی شبیری(حسینی) زنجانی، بر این موضوع تأکید کرد که رسیدگی و توجه به مشهد، صرفا توجه به مشهدی‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی با آیت‌الله العظمی سیّدموسی شبیری(حسینی)‌زنجانی، مرجع عالی‌قدر دیروز، 28 مردادماه دیدار و گفت‌وگو کرد.
علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در این دیدار، استفاده از نظرات و دیدگاه‌های مراجع تقلید و علما را چراغ راه حرکت مدیران در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران و مجاوران دانست.
وی با بیان این که وجود بزرگان در مشهد مقدس، فرصت مغتنمی برای بهره‌گیری از علوم و معارف اهل بیت(ع) است؛ از این مرجع عالیقدر شیعه برای دوام توفیق خدمت تمام خدمتگزاران به زائران و مجاوران، طلب دعای خیر کرد.   
استاندار خراسان رضوی با اشاره به موقعیت مشهد مقدس در کشور و جهان اسلام به عنوان پایتخت معنوی ایران و فرهنگی جهان اسلام، افزود: این استان بعد از تهران پرجمعیت‌ترین استان کشور و از پهناورترین استان‌ها به شمار می‌رود که سالانه پذیرای 28 میلیون زائر داخلی و خارجی است.
رشیدیان با تأکید بر این که رسیدگی و توجه به مشهد مقدس، صرفا توجه به مشهدی‌ها نیست، اظهار کرد: معمولا افراد در سفر و به‌ویژه سفرهای زیارتی، به دلیل فراغت از کار، فرصت بیشتری برای پرداختن به موضوعات مختلف دارند.
وی ادامه داد: باید از فرصت حضور زائران در مشهد مقدس برای توجه به موضوعات فرهنگی و سبک زندگی رضوی، استفاده کرد.    
گفتنی است، آیت‌الله العظمی سیّدموسی شبیری(حسینی) زنجانی نیز در ابتدای این دیدار در بیاناتی برای تمامی خادمان به نظام مقدس جمهوری طلب سلامت و عافیت کرد. 
captcha