کد خبر: 3662736
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

زلزله در رومشکان خسارت جانی در پی نداشت/ برخی واحدهای نامقاوم آسیب دیدند

گروه اجتماعی: فرماندار رومشکان با بیان این‌که زلزله در رومشکان هیچ‌گونه خسارتی جانی در پی نداشته است و تنها برخی از واحدهای نامقاوم شهرستان آسیب‌دیده است، گفت: امروز کمیته مدیریت بحران در فرمانداری شهرستان رومشکان تشکیل می‌شود تا بررسی‌های لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نورالدین درمنان، فرماندار رومشکان امروز، 22 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به زلزله شب گذشته در لرستان، گفت: خوشبختانه زلزله در شهرستان رومشکان هیچ‌گونه خسارتی جانی در پی نداشته است.
وی در رابطه با خسارت‌های مالی زلزله در این شهرستان نیز افزود: برخی از واحدهای نامقاوم شهرستان آسیب‌دیده است.
فرماندار رومشکان عنوان کرد: امروز ساعت 10 صبح امروز دوشنبه، 22 آبان کمیته مدیریت بحران در فرمانداری شهرستان رومشکان تشکیل می‌شود تا بررسی‌های لازم انجام شود.
وی بیان کرد: امروز برای بررسی با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به بخش‌ها ورود پیدا می‌کنیم تا ارزیابی و جمع‌بندی انجام شود.
درمنان تصریح کرد: شب گذشته در پی وقوع زلزله برق چند روستای این شهرستان قطع شد که پس از یکی و ساعت وصل شد.
وی خاطرنشان کرد:  در بحث آسیب تأسیسات، پل‌ها و زیربناها نیز تاکنون هیچ گزارشی از دستگاه‌های مربوطه واصل نشده است.
captcha