فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان
کد خبر: 3676872
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
حجت‌الاسلام فقیهی خبر داد:

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان

گروه دانشگاه: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به مهلت تمدید شده، متقاضیان تا ساعت ۲۴روز پنجشنبه، ۷ دی‌ماه فرصت دارند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به مهلت تمدید شده، متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، 7 دی‌ماه فرصت دارند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی با اعلام این مطلب افزود: مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان دانشگاهی تشرف به عتبات عالیات، شامل دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، غیرانتفاعی، علمی-کاربردی، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها ساعت ۲۴ فردا پنج‌شنبه،7 دی‌ماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: ثبت‌نام از طریق سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام می‌پذیرد که نکات لازم همزمان با ثبت‌نام بر روی سایت منتشر شده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، هر متقاضی می‌تواند از میان تاریخ‌های پیشنهادی، 2 تاریخ برای اعزام انتخاب و در آن تاریخ‌ها ثبت‌نام کند.

حجت‌الاسلام فقیهی گفت: هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن‌ماه سال جاری آغاز و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده انجام خواهد شد و در این مدت 17 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

گفتنی است، قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان روز جمعه 8 دی‌ماه انجام می‌شود و نتایج روز شنبه 9 دی‌ماه در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

برای مشاهده سایت ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

captcha