اهدای 5 میلیارد ریال جهیزیه به زوج‌های جوان محروم در استان فارس/ اعطای قرآن و ادعیه به تمام زوج‌ها
کد خبر: 3678273
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
غیاثی خبر داد:

اهدای 5 میلیارد ریال جهیزیه به زوج‌های جوان محروم در استان فارس/ اعطای قرآن و ادعیه به تمام زوج‌ها

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فجر فارس از اهدای جهیزیه به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال كالای اساسی به زوج‌های جوان محروم این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه طرح اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان دارای ابعاد فرهنگی، معنویت‌افزایی، محرومیت‌زدایی و اقتصادی است، گفت: در این مرحله از طرح اهدای جهیزیه بیش از 5 میلیارد ریال کالای اساسی به زوج‌های جوان محروم استان فارس اهدا شد.
وی افزود: یک بسته فرهنگی همراه با هر جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود که شامل یک جلد کلام‌الله مجید، مفاتیح، کتاب ادعیه، سجادۀ نماز، چادر نماز، کتاب‌های مناسب برای زوج‌های جوان و کاشی منقوش به نام مبارک حضرت رقیه(س) است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه جهیزیه اهدایی در این طرح یک مجموعه کامل از اقلام مورد نیاز زوج‌های جوان برای آغاز زندگی مشترک است، گفت: هر جهیزیه شامل 16 قلم کالای اساسی نظیر اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، یخچال و فریز، تلویزیون، سرویس غذاخوری، کالای خواب و ... است.
وی با تصریح اینکه ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی یکی از اهداف مهم این طرح است، گفت: کالاهای موجود در این جهیزیه‌ها با هدف حمایت از تولید و اشتغال ایرانی تا حد امکان از تولیدات و محصولات کارخانه‌های داخل کشور که دارای کیفیت مناسب هستند خریداری شده‌اند.
غیاثی گفت: تسهیل ازدواج جوانان روحیه نشاط و اُمید به زندگی را ه‌ در اقشار محروم تقویت کرده و جامعه را از آسیب های اجتماعی و اخلاقی مصون می‌کند.
فرمانده سپاه فجر در پایان یادآور شد: طرح اهدای جهیزیه به زوج‌های محروم با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه فجر استان فارس اجرا می‌شود.

captcha