فردا؛ برترین پژوهشگران قرآنی فارس معرفی می‌شوند
کد خبر: 3682690
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

فردا؛ برترین پژوهشگران قرآنی فارس معرفی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه جشنواره پژوهش‌های قرآنی هفته قرآن و عترت فارس به میزبانی دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز برگزار می‌شود.

زینب روستایی،‌ رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برپایی دومین هفته قرآن و عترت در فارس، گفت: با توجه به اینکه عمل آگاهانه و پیروی از قرآن و عترت نیازمند تحقیق و پژوهش دائمی در این دو سفره گسترده الهی است، هفته قرآن و عترت مجالی برای تأکید و ظهور جریان پژوهش¬های قرآنی در استان فارس و تجلیل از نخبگان و برگزیدگان این عرصه شده است.
دبیر علمی جشنواره پژوهشی هفته قرآن و عترت فارس افزود: در جهت اعتلای بحث پژوهش‌های قرآنی استان فارس، دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز میزبانی جشنواره پژوهشی هفته قرآن و عترت در سه بخش پایان‌نامه، کتاب و مقاله با موضوع قرآن و عترت و همچنین بخش ویژه با موضوع شهدای مدافع حرم در قرآن و روایت بر عهده گرفت.
وی افزود: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره 61 اثر است که 25 اثر در بخش پایان‌نامه، 9 اثر در بخش کتاب و 27 اثر در بخش مقاله توسط اساتید هئیت علمی دانشگاه‌های شیراز ارزیابی شدند.
رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور استاد سیدمحسن میرباقری از تهران فردا، 27 دی‌ماه از ساعت 12:30 در این دانشكده برگزار خواهد شد كه در آن نفرات برتر معرفی و تجلیل می‌شوند.

captcha