دبیر و رئیس دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب شدند
کد خبر: 3690904
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
با حکم وزیر علوم؛

دبیر و رئیس دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب شدند

گروه دانشگاه: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکامی دبیر، رئیس دبیرخانه و دبیر شورای علمی دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را به سمت «دبیر دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی» منصوب کرد. حکم انتصاب غفاری به شرح زیر است:

با سلام و احترام، نظر به سوابق علمی، تعهد و شایستگی جناب عالی و بر اساس ماده ۷ آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی فارابی، به موجب این حکم به سمت «دبیر دهمین جشنواره بین المللی فارابی» منصوب می‌شوید.

امید است با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها شاهد برگزاری مطلوب آن جشنواره باشیم.

تندرستی و توفیق شما را در ارتقای علوم انسانی و اسلامی کشور از درگاه ایزد منان خواهانم.

جشنواره بین‌المللی فارابی، ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت سالانه برگزار می‌شود. نهمین دوره این جشنواره ۲۴ دی‌ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار و از ۴۱ اثر برگزیده تجلیل شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی همچنین در احکام جداگانه‌ای حسین میرزایی، رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را به سمت رئیس دبیرخانه و سید عبدالامیر نبوی، عضو هیئت علمی این پژوهشکده را در جایگاه دبیر شورای علمی دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب کرد.

captcha