اعزام ۴۴ کاروان از لرستان به عتبات عالیات در ایام نوروز
کد خبر: 3691603
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
خسروی خبر داد:

اعزام ۴۴ کاروان از لرستان به عتبات عالیات در ایام نوروز

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حج‌ و زیارت لرستان از اعزام ۴۰ کاروان زمینی و چهار کاروان هوایی از استان لرستان به عتبات عالیات طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج‌ و زیارت لرستان، امروز چهارشنبه، ۲۵بهمن در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ثبت‌نام عتبات نوروزی در استان هم‌زمان با سراسر کشور از دوازدهم بهمن‌ماه آغاز و تا پایان روز ۲۲ بهمن‌ماه ادامه داشت.
وی افزود: طی این مدت یک‌صد و ۳۰ هزار نفر در سراسر کشور در سامانه جهت اعزام نوروزی به عتبات ثبت‌نام کردند.
خسروی از اعلام نتایج قرعه‌کشی عتبات نوروزی در روز ۲۵بهمن‌ماه خبر داد و اضافه کرد: نتایج قرعه‌کشی متقاضیان عتبات نوروزی امروز چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه بر روی سامانه عتبات قرار می‌گیرد.
مدیرکل حج‌ و زیارت لرستان تصریح کرد: پس‌از اعلام اسامی به مدت پنج روز کاروان‌های اعزامی هر استان مشخص شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی شهر خود ثبت‌نام خود را نهایی کنند.
وی با بیان این‌که بر اساس ظرفیت‌ها و تخصیص‌های هر استان قرعه‌کشی انجام‌ می‌شود، ادامه داد: در تلاش هستیم از تخصیص‌های استانی نیز استفاده کنیم تا هیچ زائر عتبات از زیارت در ایام نوروز بی‌بهره نگردد.
خسروی با اشاره به اعزام ۴۰ کاروان زمینی و ۴ کاروان هوایی از استان به کشور عراق جهت عتبات نوروزی، گفت: متاسفانه شاهد اعزام زائران به‌صورت غیرقانونی توسط برخی افراد هستیم به‌همین منظور درصدد شناسایی و معرفی متخلفین به مراجع قضایی هستیم.
انتهای پیام

captcha