وفاداری ارتش به انقلاب اسلامی همیشگی است
کد خبر: 3706958
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
برهانی‌نسب:

وفاداری ارتش به انقلاب اسلامی همیشگی است

گروه اجتماعی ـ رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز با یادآوری اقدامات ارتش در طول حیات انقلاب اسلامی تأكید كرد كه وفاداری ارتش به انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز امروز، 29 فروردین در رابطه با این ایام و فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص 29 فروردین ماه گفت: حیات راستین یك ملت همیشه در گرو شناخت و توجه به آرمان‌ها و ارزش‌های خویش است و تلاش جدی در حفظ دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر آرمانی هر امتی، خود از جایگاه رفیع و والایی برخوردار است.
وی افزود: پیام تاریخی امام راحل و حمایت همه جانبه آن معمار كبیر انقلاب از ارتش، جان دوباره‌ای به ارتش بخشید البته این حمایت‌ها بی پاسخ نبود و ارتش و ارتشیان، عشق و علاقه و میل باطنی خود را به حركت ستم‌سوز و توفنده انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل ابراز داشتند و در اثبات آن فداكاری‌ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌های بسیاری كرده‌اند.
برهانی‌نسب یادآور شد: عملكرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بخشیدن به غائله كردستان، نشان داد كه پیش‌بینی امام(ره) در رابطه با وفاداری ارتش درست بوده است البته این وفاداری نیز در سال‌های جنگ و حماسه و پس از آن نیز ادامه داشته و همواره ادامه خواهد داشت.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز در ادامه با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش گفت: سرلوحه برنامه‌های این تیپ در این ایام، حضور درجوار شهدا و غبارروبی قبور مطهر آن عزیزان و تجدید عهد با ایشان و همچنین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، این اسوه‌های صبر و استقامت است.
وی ادامه داد: همچنین برگزاری محافل انس با كلام وحی، برگزاری نمایشگاه پوسترو عكس، نمایشگاه كتاب، شركت گسترده كاركنان و خانواده‌های آنان در نماز پر صلابت و دشمن‌شكن جمعه، حضور مقتدرانه در مراسم رژه نیروهای مسلح در 29 فروردین، بازدید خانواده‌های كاركنان از گنجینه عرفان تیپ (یادمان شهدای تیپ 55 هوابرد)، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی و پیاده‌روی خانواده‌های كاركنان از دیگر برنامه‌های تیپ در این ایام است.
انتهای پیام

captcha