بخش فروش محصولات عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کیفی‌تر و گسترده‌تر می‌شود
کد خبر: 3713246
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
قبادی عنوان کرد:

بخش فروش محصولات عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کیفی‌تر و گسترده‌تر می‌شود

گروه جامعه ــ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از کیفی‌تر و گسترده‌تر شدن بخش فروش محصولات عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن خبرداد و گفت: فروش محصولات ویژه نوجوانان نیز بیشتر می‌شود.

بخش فروش محصولات عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کیفی‌تر و گسترده‌تر می‌شود

حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در گفت‌وگو با ایکنا؛ از ایجاد تغییر و تحول در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن امسال خبر داد و گفت: امسال دو بحث در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن دنبال می‌شود که شامل مباحث ترویجی و تبلیغی و بخش فروش است و تلاش شده نسبت به سال های گذشته فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: مشارکت هنرمندان را در این رویداد مهم دینی با محوریت عفاف و حجاب،  رونمایی از آثار و فعالیت‌هایی که می‌تواند به تبلیغ و ترویج حجاب کمک کند و مسابقاتی با محوریت عفاف و حجاب در نمایشگاه خواهیم‌داشت.

قبادی در خصوص قسمت دوم بخش عفاف و حجاب، گفت: امسال به عرضه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب به صورت ویژه نگاه شده‌است و این بخش هم خود در دو بخش فعالیت می‌کند: یکی در مواد اولیه و دیگری در تولید. طی سه سال اخیر با توجه به نیازهایی که وجود داشته در بخش عفاف و حجاب شاهد اتفاقات مهمی بودیم مثل راه اندازی گروه‌های کالایی جدید مثل گروه نوجوانان که منشأ آن در نمایشگاه قرآن بود و توسعه آن هم در همین نماشگاه شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد کمی از غرفه‎های نمایشگاه قرآن به لباس نوجوانان اختصاص داشت، گفت: امسال این بخش توسعه پیدا می‌کند و محصولاتی از لباس بانوان که سال گذشته بیشتر مورد استقبال بوده و مردم به دنبال آنها در جامعه هستند در نمایشگاه عرضه خواهدشد.

بخش عفاف و حجاب کیفی‌تر می‌شود

قبادی افزود: امسال ارتقای کیفیت فعالیت‌ها را در بخش عفاف و حجاب دنبال می‌کنیم و بیش از اینکه به تعداد و آمار غرفه‌ها نگاه کنیم به افزایش کیفیت و اختصاص فضای بیشتر به شرکت کنندگان کیفی که طراحی و تولید ایرانی دارند می‌پردازیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برخی از واحدها به دلیل محدود بودن فضای نمایشگاهی نتوانستند به قدر کافی تنوع خدمات و دست آوردهای خود را ارائه کنند، اظهار امیدواری کرد با اصلاح وضعیت بتوانند شرایط بهتری را برای طراحان و تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب فراهم کنند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس خاطرنشان کرد: نکته‌ای که سال گذشته مورد نقد قرار گرفت کم توجهی به طبقه بندی فعالان این حوزه بود که امسال این مشکل را برطرف کرده با طبقه بندی، امتیازبندی و شاخص گذاری شرکت کنندگان امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری ارائه‌دهیم و در مجموع رشد فعالیت‌ها را شاهد خواهیم‌بود.

 انتهای پیام

captcha