برپایی نمایشگاه عکس با موضوع سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در خرم‌آباد
کد خبر: 3718904
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱

برپایی نمایشگاه عکس با موضوع سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ مسئول بسیج هنرمندان سپاه لرستان با اشاره به جایگاه و اهمیت سبک زندگی دینی و اسلامی در جامعه، از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در خرم‌آباد خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس با عنوان سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، فریدون کریمی‌والا، مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سه‌شنبه، هشتم خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ثبیت سبک زندگی ایرانی، اسلامی برای نسل‌های آینده اظهارکرد: در همین راستا نمایشگاه عکسی با محوریت سبک زندگی اسلامی در نگارخانه سرو مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهرستان خرم‌آباد برپا شده است.
وی گفت: در این نمایشگاه بیش‌از 25 تابلو عکس از آثار هنرمندان جوان و بسیجی لرستان به نمایش درآمده است که از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا 20 خرداد ماه جاری هر روز از ساعت 10 تا 12 صبح و 16 تا 20 عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.
کریمی‌والا با بیان این‌که آثار موجود در این نمایشگاه بیانگر قسمتی از روش‌ها و آئین‌های زندگی ایرانی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: این آثار با موضوعات مختلفی ازجمله مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی از جمله عزاداری‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در لرستان، موضوعات اجتماعی و روزمره مردم استان، پیاده‌روی اربعین، راهیان نور و مدافعان حرم به نمایش درآمده است.
مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بخشی از آثار موجود در این نمایشگاه به موضوع تولیدات داخلی و به‌ویژه کشاورزی در استان اشاره دارد.

انتهای پیام

captcha