اولویت پلیس فارس در ایام تابستان، برخورد با هنجارشكنان است
کد خبر: 3725403
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
ذوالقدری:

اولویت پلیس فارس در ایام تابستان، برخورد با هنجارشكنان است

گروه اجتماعی ـ جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در راستای به حق و مشروع شهروندان طرح برخورد با هنجارشكنان و قانون‌گریزان یكی از اولویت‌های پلیس فارس در ایام تابستان است.

اولویت پلیس فارس در ایام تابستان، برخورد با هنجارشكنان است

به گزارش ایكنا از فارس، علی ذوالقدری، جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس امروز، 4 تیرماه در مراسم صبحگاه عمومی پلیس فارس با اشاره به فرا رسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت تأكید كرد كه در راستای به حق و مشروع شهروندان طرح برخورد با هنجارشكنان و قانون‌گریزان یكی از اولویت‌های پلیس فارس در ایام تابستان است.
وی با تأكید بر این نكته كه حفظ امنیت بدون آگاه سازی مردم ممكن نیست، بیان كرد: برقرای امنیت از اولویت‌های نیروی انتظامی است كه مدنظر قرار دارد.
ذوالقدری افزود: مأموران انتظامی استان فارس با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و عمومی، سلب تحرك از مجرمان و گسترش نظم و انضباط جامعه و برخورد قانونی با برهم زنندگان آرامش شهروندان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی به صورت مستمر و مداوم در دستور كار خود قرار داده‌اند.
وی با اشاره به اینكه در ایام سفرهای تابستانه پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی و جاده‌ای از دیگر اولویت‌های پلیس فارس در سال جاری است، گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه كاهش تصادفات رانندگی صورت پذیرفته كه با همكاری مردم و رانندگان، موفقیت‌های خوبی نیز به‌دست آمده است.
انتهای پیام

captcha