به گزارش ایکنا از قم، در آستانه روز خبرنگار و همچنین همزمان با روز انتقال خون جمعی از خبرنگاران استان قم در حرکتی خیرخواهانه با حضور در مرکز انتقال خون قم، خون خود را به بیماران نیازمند این مایه حیاتی هدیه کردند.
دکتر مرتضی نوریان، مديركل انتقال خون استان قم پس از این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حرکت ارزشمند خبرنگاران قمی که در سالهای اخیر همزمان با این روز و در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار به اهدای خون میپردازند، اظهار کرد: نهم مرداد سال 1353 سازمان انتقال خون ایران تاسیس شد که به همین مناسبت این روز به عنوان روز ملی اهدای خون نامیده شده است.
انتهای پیام