برپایی ۱۳ شب شور حسینی در امامزاده شاهرضا (ع) شهرضا
کد خبر: 3747361
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

برپایی ۱۳ شب شور حسینی در امامزاده شاهرضا (ع) شهرضا

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: طرح بصیرت عاشورایی و مراسم سوگواری و عزاداری از شب اول محرم به مدت ۱۳ شب در امامزاده شاهرضا (ع) برپا است.

برپایی ۱۳ شب شور حسینی در امامزاده شاهرضا (ع) شهرضا

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) از شب اول محرم به مدت ۱۳ شب در امامزاده شاهرضا(ع) برپا است.
وی در ادامه افزود: این مراسم هر شب پس از نماز مغرب و عشا در صحن حضرت موسی ابن جعفر (ع) این امامزاده جلیل القدر همراه با مداحی ذاکران اهل بیت(ع) و سخنرانی سخنرانان مطرح استانی و کشوری برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا ادامه داد: همچنین برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران و عزاداران امام حسین(ع) خیمه معرفتی شامل غرفه‌های؛ مشاوره خانواده، پرسش سوالات شرعی هر روز از ساعت ۶ عصر در صحن حضرت موسی ابن جعفر (علیه‌السلام)، برپا است و ایستگاه همه واقف باشیم با عنوان هر شهرضایی یک واقف، غرفه وقف کتب منتخب ادعیه برای مساجد و امامزادگان، غرفه کودکان حسینی به همراه ایستگاه صلواتی نیز هر شب از ساعت 20 آماده پذیرایی از عزاداران امام حسین(ع) است.
فرهاد عرب خاطر نشان کرد: همچنین ویژه برنامه احلی من العسل نیز با حضور نوجوانان و جوانان حسینی روز یکشنبه ٢۵ شهریور ماه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان اجرا می شود و در صبح روزهای تاسوعا و عاشورا صحن حرم مطهر این امامزاده بزرگوار میزبان هیئت‌های عزاداری از سراسر شهرستان است.
وی در ادامه اضافه کرد: مراسم تعزیه‌ای توسط گروه‌‎های تعزیه خوانان شهرستان شهرضا نیز عصر روز تاسوعا و جمعه ۳۰ شهریور ماه در جوار آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha