تأکید بر تکریم زوار اربعین حسینی‌(ع)‌/ زوار در موج بازگشت هم با پلیس همکاری کنند
کد خبر: 3760123
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
هاشمی:

تأکید بر تکریم زوار اربعین حسینی‌(ع)‌/ زوار در موج بازگشت هم با پلیس همکاری کنند

گروه جامعه ــ ‌معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تأکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم زوار اربعین‌، گفت: با آغاز موج بازگشت نیز انتظار می‌رود زوار با خدمتگزاران خودشان در نيروی انتظامی همچنان همکاری داشته باشند و به توصيه‌هاي پليس توجه کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ‌ علی هاشمی، معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به حضور گسترده و مؤثر پلیس پیشگیری در مأموریت اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: همزمان با آغاز ایام محرم، تمام نیرو‌ها از جمله پلیس‌های تخصصی به صورت فعال و شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند، پلیس پیشگیری تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به زائران به کار گرفته است و این روند تا پایان بازگشت زوار ادامه دارد.

وی با اشاره به خدمات‌دهی پلیس به زوار و تلاش نیروی انتظامی برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات، بیان کرد: به لطف خداوند، هوشیاری و آمادگی نیرو‌های انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ‌گونه مشکل خاصی در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌ها نداشته‌ایم و روند بازگشت زائران نیز به خوبی در حال انجام است.
 
معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تأکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم و احترام به زوار اربعین حسینی (ع)، ادامه داد: کارکنان پلیس پیشگیری اعزامی به مأموریت اربعین به گونه‌ای تلاش کردند تا زائران خاطره خوب و خوشی از پلیس و شیوه خدمت رسانی نیروی انتظامی داشته باشند.
 
این مقام انتظامی بیان کرد: تمرکز پلیس پیشگیری به اقدامات ایمنی و امنیتی معطوف بوده، لذا این پلیس تخصصی در مأموریت اربعین عهده‌دار بیشترین مسئولیت در تأمین امنیت زائران بوده است. با آغاز موج بازگشت نیز انتظار می‌رود زوار با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی همچنان همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.
 
انتهای پیام
captcha