دیدار استاندار اصفهان با آیت‌الله مظاهری
کد خبر: 3760286
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

دیدار استاندار اصفهان با آیت‌الله مظاهری

گروه اجتماعی - آیت‌الله مظاهری در دیدار با استاندار اصفهان از خدمات و تلاش‌های وی در خصوص مدیریت آب اصفهان تجلیل و قدردانی کرد.

دیدار استاندار اصفهان با آیت‌الله مظاهری

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار با آیت‌الله العظمی مظاهری ضمن تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص حل مشکل آب، اظهار کرد: با لطف خداوند متعال و بکارگیری تدابیر لازم با کمترین حاشیه و بدون اینکه نقشه‌های دشمنان مبنی بر ایجاد درگیری و تنش عملی گردد، مشکل آب شرب در تابستان گذشته برطرف شد.
وی با تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص آبیاری باغات غرب اصفهان و طرح های هفتگانه احیای حوضه ی آبریز زاینده رود، بر ضرورت جاری شدن آب در زاینده رود برای حفظ بناهای تاریخی؛ روحیه و نشاط مردم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و رونق گردشگری تاکید کرد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در طرح‌های تدوین شده بهترین روش‌ها برای آبیاری باغات غرب اصفهان و کشاورزی شرق در نظر گرفته شده است ، تصریح کرد: طرح هفتگانه احیای زاینده رود به عنوان یک یادگاری از اینجانب برای مردم اصفهان و مورد مطالبه مردم از مسئولین آینده خواهد بود و اگر اجرایی نگردد آینده اصفهان به مخاطره خواهد افتاد.
مهرعلیزاده مهمترین شاخصه طرح‌های هفتگانه را بی نیازی به اعتبارات دولتی برشمرد و افزود: تمامی منابع از داخل استان و با مشارکت صنایع بزرگ تامین خواهد شد.
رئیس حوزه علمیه اصفهان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات استاندار اصفهان در خصوص حل مشکل آب، خطاب به ایشان اظهارداشت: حقیقت شما، فعالیت شما و درایت شما اجازه نداد که در تابستان گذشته مشکلی در تامین آب شرب ایجاد شود و یکی از اقدامات خوب ولی سخت شما حل مشکلات آب استان بود.
 آیت‌الله العظمی مظاهری با اشاره به خدمات ارزنده دکتر مهرعلیزاده در طول یکسال گذشته و اظهار امیدواری از اینکه مردم اصفهان قدردان این خدمات باشند، افزود: مهمترین پاداش، رضایت خداوند و پاداش آخرت است که انشاالله نصیب همه خدمتگزاران خواهد شد.
انتهای پیام

captcha