اکران آثار جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» در اصفهان
کد خبر: 3771834
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

اکران آثار جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» در اصفهان

گروه فرهنگی - فیلم‌های مستند ایران در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» از 18 تا 22 آذر در سالن سوره در حال اکران است.

اکران آثار جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» در سالن سوره

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، فیلم‌های مستند ایران در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، خانه مستند اصفهان و حوزه هنری اصفهان از 18 تا 22 آذر در سالن سوره اکران می‌شود.
حلب، سکوت جنگ، آواز جغد کوچک، نجات، باد، تمام چیزهایی که جایشان خالیست، رویای روهینگیا، اسرار دریاچه، اهل آب، پنهان شدگی، لسک، مادرم ملکه، زیر حکم، پرسپولیس – شیکاگو، دلبند، ورس، سیاه دنباله دار از جمله عناوین فیلم هایی است که از 18 تا 20 در سانس 15 تا 21 اکران شد.
عصر چهارشنبه 21 آذرماه نیز فیلم‌های جای خالی دوست و چی دا از ساعت 15، اکسدوس و اصول بازی از ساعت 17 و خانه ای برای تو و چند نفر از ما از ساعت 19 در محل سالن سوره اکران می‌شوند.
فیلم‌های از موسیقی تا سکوت و شکارچیان قورباغه، بعضی از این روزها و رویارویی با اژدها، لرزه های سخت و دور و در جستجوی همسر نیز به ترتیب از ساعت 15، 17 و 19 روز پنجشنبه 22 آذرماه اکران خواهد شد.
ورود برای عموم علاقمندان برای تماشای آثار جشنواره سینما حقیقت آزاد بوده که علاقه مندان می توانند تا 22 آذرماه به محل سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha