كازرون؛ دومین شهر میزبان دوره تخصصی داوران قرآن فارس
کد خبر: 3772140
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

كازرون؛ دومین شهر میزبان دوره تخصصی داوران قرآن فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: دومین دوره تخصصی ویژه داوران قرآن کریم در سال ۹۷ در شهرستان كازرون برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدامیر عباس جلالی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 22 آذرماه با بیان اینکه ارتقای سطح داوران قرآنی فارس موردتوجه این اداره‌کل قرار دارد، گفت: امسال برای برگزاری دو دوره تخصصی ارتقای سطح داوران مسابقات قرآنی برنامه‌ریزی کردیم که اولین دوره آموزشی یک‌روزه، هفته گذشته در شهرستان اقلید با حضور 50 نفر برگزار شد.
وی افزود: دومین دوره نیز امروز در شهرستان کازرون و با حضور 100 نفر از مربیان و اساتید قرآنی و در رشته تجوید و صوت و لحن برگزار شد.
جلالی در مورد چگونگی انتخاب شهرستان‌های فوق گفت: با فراخوان برگزارشده و با توجه به اولویت زمانی اعلام آمادگی این شهرستان‌ها، میزبانان این برنامه مشخص شده‌اند.
مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بابیان اینکه تنها کسانی مجاز به شرکت در این کلاس‌ها هستند که سابقه داوری مسابقات قرآنی در سازمان‌های مختلف را داشته باشند، گفت: سطح‌بندی و ارتقای سطح داوران قرآنی برای استفاده از ظرفیت‌های آنان در برگزاری مسابقات قرآنی، هدف برگزاری این برنامه است.
انتهای پيام

captcha