آماده پیوند ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی فارس به شبکه دوستدار کتاب هستیم
کد خبر: 3778516
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

آماده پیوند ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی فارس به شبکه دوستدار کتاب هستیم

گروه فرهنگی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تأكید كرد كه آماده‌ایم تا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی این استان را به شبكه‌های دوستدار كتاب پیوند دهیم.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه بازدید از سراهای مهربانی شیراز، از طرح همیاران راهنمایی و رانندگی نیز بازدید کرد.
وی ضمن تقدیر از فعالان اجتماعی و فرهنگی به خصوص همیاران نیروی انتظامی گفت: آماده‌ایم تا با وصل کردن ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی به شبکه‌های دوستدار کتاب، پیوند و پیوست فرهنگی را از طریق ترویج کتاب تقویت کنیم.
سهرابی اظهار كرد: این گونه فعالیت‌ها هم تأثیرگذار است و هم یک فرهنگ‌سازی در جهت نهادینه کردن احترام به قانون و شناخت آن است تا درون مردم نهادینه شود.
وی با اشاره به ورود مجمع خیرین به فعالیت‌های فرهنگی افزود: کاری که مجمع خیرین در این حوزه انجام داده مخصوصاً در حوزه فرهنگ، جای خوشحالی داشت که دوستانی بدون هیچ مزد و مواجبی، کار فرهنگی را به شکلی بسیار درست و صحیح انجام و گسترش می‌دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: این گونه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی مردم نهاد، بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند که باید ضمن شناسایی این عزیزان و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، این‌گونه فعالیت‌ها را ارج نهیم و در کشور معرفی کنیم.
وی در پایان گفت: در برنامه‌های توسعه کتاب و کتابخوانی که سال ٩٨ خواهیم داشت، این سراها(سرای مهربانی) را هم به شکل ویژه‌ای جهت استمرار و گسترش آن‌ها مدنظر قرار خواهیم داد.
انتهای پیام

captcha