تألیف مجموعه 3 جلدی فقه عفاف
کد خبر: 3780712
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
حجت‌الاسلام بستان خبر داد:

تألیف مجموعه 3 جلدی فقه عفاف

گروه حوزه‌های علمیه ــ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با توجه به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه از تألیف مجموعه سه جلدی فقه عفاف در این راستا خبر داد.

تالیف مجموعه 3 جلدی فقه عفافحجت‌الاسلام والمسلمین حسین بستان، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به تحقیقات وی در زمینه فقه عفاف و حجاب گفت: هم‌اکنون مشغول تألیف مجموعه‌ای متشکل از سه جلد در این زمینه هستم.

وی افزود: یک جلد از این مجموعه به مسائل فردی فقه عفاف و جلد دوم به مسائل اجتماعی فقه عفاف پرداخته است؛ همچنین جلد سوم نیز به بحث راهبردها و سیاست‌های گسترش عفاف و حجاب در جامعه  اختصاص دارد و در نهایت قرار است این سه جلد به سند جامع و نهایی  در حوزه عفاف تبدیل شود.

بستان با تاکید بر اینکه تکلیف نهادها و مراکز دخیل و درگیر در این قضیه توسط این سند مشخص خواهد شد، تأکید کرد: این پژوهش سفارشی است که جلد اول آن تقریباً آماده است، جلد دوم و جلد سوم نیز در حدود 60 درصد پیشرفته داشته است.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ کدام از مجلدات چاپ نشده در مورد زمان چاپ اولین بخش بیان کرد: با توجه به اینکه بنا دارم دقت لازم در ارائه مطالب وجود داشته باشد هنوز حتی در چاپ جلد اول هم عجله‌ای نکرده‌ام.

انتهای پیام

captcha