تنوع محصولات و خدمات در نمایشگاه حلال مالزی
کد خبر: 3785131
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

تنوع محصولات و خدمات در نمایشگاه حلال مالزی

گروه بین‌الملل – در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی (MIHAS)، تولیدکنندگان محصولات حلال شامل مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی و نیز شرکت‌های فعال در زمینه امور مالی، گردشگری و بسته‌بندی، کالاها و خدمات خود را عرضه می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه حلال مالزی(mihas.com)؛ شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی، از 14 تا 17 فروردين ماه 98(3 تا 6 آوریل 2019) در کوالالامپور، پایتخت مالزی برگزار خواهد شد.
 
در این نمایشگاه، محصولات متنوعی از مواد غذایی و نوشیدنی شامل گوشت و مرغ، فرآورده‌های دریایی، محصولات ارگانیک، مواد غذایی خام، ادویه، مواد افزودنی خوراکی، غذاهای کنسرو شده، غذاهای فرآوری شده، میوه‌ها و سبزیجات، محصولات لبنی، خشکبار، شیرینی و بیسکویت، مکمل‌ها و مولتی ویتامین‌ها، محصولات دارویی و گیاهی و نیز لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه می‌شود.
 
همچنین گروه‌ها و کشورهای شرکت‌کننده در زمینه سرمایه‌گذاری و بانکداری، بسته‌بندی، صنایع غذایی، توریسم و تجارت الکترونیکی به ارائه خدمات خود می‌پردازند.
 
سال گذشته میلادی، 778 شرکت از 32 کشور جهان در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود پرداختند و 21 هزار  فعال در زمینه تولید و عرضه محصولات حلال از 72 کشور جهان از آن بازدید کردند؛ قراردادهایی به ارزش 1.8 میلیارد رینگیت مالزی (400 میلیون دلار) نیز در این نمایشگاه منعقد شد.

نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی در سال 2004 به همت شرکت «Shapers Malaysia» پایه‌گذاری و در سال 2008 امتیاز آن به دولت مالزی منتقل شد؛ این نمایشگاه را سازمان توسعه و تجارت خارجی مالزی وابسته به وزارت صنعت و تجارت خارجی مالزی برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha