اجرای «من بهمنم» در چهلمین بهمن پیروزی
کد خبر: 3789021
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

اجرای «من بهمنم» در چهلمین بهمن پیروزی

گروه فرهنگی ـ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به‌همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس زندگی یکی از جانبازان قهرمان در قالب نمایش میدانی روایت خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، اصغر گروسی، کارشناس مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس امروز، 21 بهمن‌ماه با بیان اینكه زندگی یكی از جانبازان قهرمان در قالب نمایش میدانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید شده است، گفت: این نمایش به زندگی مرحوم بهمن گلبارنژاد می‌پردازد.
وی افزود: نمایش «من بهمنم» زندگی مرحوم بهمن گلبارنژاد جانباز قهرمان دفاع مقدس و قهرمان پاراالمپیکی کشورمان در رشته دوچرخه‌سواری را در مقاطع مختلف زندگی در بافتی دراماتیک به تصویر کشیده است.
کارشناس مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: در این نمایش علیرضا داننده فرد به بازی می‌پردازد و کار توسط بنده نوشته و کارگردانی شده است.
گروسی ابراز امیدواری كرد كه این نمایش میدانی مورد توجه علاقه‌مندان قرار گیرد و زمینه‌ای فراهم شود تا در آینده به سایر شخصیت‌های قهرمان و ارزنده این آب و خاک بر صحنه نمایش ادای دین شود.
انتهای پیام

captcha