تخلیه روستا‌های پایین دست رودخانه خشک شیراز/ اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس
کد خبر: 3799851
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

تخلیه روستا‌های پایین دست رودخانه خشک شیراز/ اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس

گروه اجتماعی ـ شهردار شیراز از تخلیه روستا‌های پایین‌دست رودخانه خشک خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال ساکنان این روستا‌ها اعزام شد.

به گزارش ایکنا از فارس، حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز امروز، 6 فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از وضعیت رودخانه خشک از تخلیه روستاهای پایین‌دست این رودخانه خبر داد و گفت: به منظور حفظ جان ساکنین روستاهای پایین دست رودخانه خشک به آنها اطلاع‌رسانی شده است و با در اختیار دادن اتوبوس اقدام به تخلیه این روستاها کرده‌ایم.
وی افزود: به همین منظور 10 دستگاه اتوبوس برای انتقال ساکنان روستاهای ماه فیروزان و کوشکک به این مناطق اعزام شدند البته برخی از ساکنان نیز از تخلیه ممانعت می‌کنند.
اسکندرپور ضمن تسلیت مجدد به بازماندگان و حادثه دیدگان واقعه تاسف بار سیل دروازه قرآن گفت: به علت بارندگی‌های شب گذشته در چندین نقطه شهر از جمله شهرک سعدی، برخی معابر سطح منطقه 4 و 2 و دروازه قرآن شاهد آب گرفتگی هستیم.
شهردار شیراز با بین اینکه طبق اطلاعات دریافتی گفته می‌شود سیلابی از بالادست رودخانه خشک در حال جاری شدن است که حدود 50 هزار مترمکعب آب را به این رودخانه اضافه می‌کند، افزود: هم اکنون در همه پل‌های روی این رودخانه نیروهای شهرداری برای کنترل مشکلات احتمالی حضور دارند.
انتهای پیام

captcha