سه روستای شیراز تخلیه شدند
کد خبر: 3799872
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

سه روستای شیراز تخلیه شدند

گروه اجتماعی ـ شهردار منطقه ۷ شیراز با اشاره به بارش‌های شدید و احتمال وقوع سیل، از تخلیه روستا‌های اقبال‌آباد، کوشکک و ماه فیروزان خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل صالحی‌، شهردار منطقه 7 شیراز امروز، 6 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به احتمال طغیان رودخانه در مناطق شرق شیراز از دیروز به ساکنان مناطق اقبال‌آباد، کوشکک و ماه‌فیروزان اطلاع‌رسانی کردیم و امروز نیز ساکنان این مناطق با 12 دستگاه اتوبوس به نقاط امن منتقل شدند.
وی با بیان اینکه عوامل شهرداری با مراجعه به تک تک منازل، هشدار برای تخلیه داده شد، ادامه داد: برای پیشگیری از بروز حادثه، نقاط مورد نیاز به مرمت رودخانه خشک انجام شده است؛ با کمک معتمدین محلات به همه ساکنان اطلاع‌رسانی کردیم و درب مساجد و سالن‌های سرپوشیده به روی مردم باز است.
شهردار منطقه 7 شیراز همچنین از شهروندان خواست اکیداً از تجمع در روی پل‌های کنارگذر شیراز و پارک خودرو در این مسیر خودداری کنند و افزود: همچنین از شهروندان می خواهم اکیداً از تجمع در روی پل‌های کنارگذر شیراز و پارک خودرو در این مسیر خودداری کنند.
صالحی گفت: تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است و همکاران من در منطقه حضور دارند، در صورت نیاز نیروهای خدمات‌رسان و امدادگر نیز حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام

captcha