«تولد در لس‌آنجلس»؛ روایت شیرین ارتباط با قرآن
کد خبر: 3815344
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

«تولد در لس‌آنجلس»؛ روایت شیرین ارتباط با قرآن

گروه فرهنگی ــ نویسنده کتاب «تولد در لس‌آنجلس» گفت: این کتاب روایت انسان‌هایی است که توانسته‌اند ارتباط با قرآن را به شیرینی و زیبایی برقرار کنند و سپس شاهد نتایج این ارتباط در زندگی خود باشند.

«تولد در لس‌آنجلس»؛ روایت شیرینی ارتباط با قرآن

بهزاد دانشگر، نویسنده کتاب «تولد در لس‌آنجلس» در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: این کتاب، خاطرات محمد عرب، خواننده آمریکایی و تأثیر آشنایی با قرآن در زندگی و شخصیت این خواننده است. در واقع چشیدن یک جرعه از قرآن، روال و روند زندگی وی را به هم ریخته و باعث تغییر دیگر بخش‌های زندگی وی نیز می‌شود.
وی افزود: آشنایی با قرآن باعث می‌شود تا رابطه این فرد با خدا و همچنین دیدگاهش راجع به دین، سیاست و خانواده تغییر کند. قرآن یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی ما را تشکیل می‌دهد، ولی در عین حال یکی از مواردی است که در زندگی خود از آن غافلیم و نمی‌توانیم ارتباط خوبی با آن برقرار کنیم؛ به همین دلیل بود که به سراغ این موضوع رفتم.
نویسنده کتاب «تولد در لس‌آنجلس» تصریح کرد: این کتاب روایت انسان‌هایی است که توانسته‌اند ارتباط با قرآن را به شیرینی و زیبایی برقرار کنند و سپس شاهد نتایج این ارتباط در زندگی خود بوده‌اند. قرآن به این افراد آرامش ‌داده و زندگی را برای آنان به ارمغان آورده که شیرینی حاصل از آن بسیار لذت‌بخش بوده است، شاید ما نیز با گفت‌وگو درباره این ارتباط و درک آن بتوانیم بخشی از آن شیرینی را وارد زندگی خود کنیم.
دانشگر خاطرنشان کرد: انگیزه من از نوشتن این کتاب در درجه اول این بود که شیرینی حاصل از ارتباط با قرآن را به خودم بچشانم و سپس فردی هم که این کتاب را مطالعه می‌کند، ذره‌ای از این شیرینی را بچشد. وقتی این کتاب را مطالعه کنیم، آن‌قدر کام ما را شیرین می‌کند که این حلاوت از هر چیزی بالاتر است. آقای عرب ابتدا قرآن را به عنوان یک کتاب مطالعه کرد، ولی آن‌قدر این مطالعه برای ایشان لذت‌بخش و هیجان‌انگیز بود که باعث شد از وابستگی‌های دنیوی جدا شود.
وی بیان کرد: من از طریق حضور آقای عرب در برنامه‌ای تلویزیونی با زندگی ایشان آشنا شدم و مدت‌ها تلاش کردم تا بتوانم با ایشان تماس گرفته و از ایشان برای نوشتن زندگی‌نامه‌شان دعوت کنم. در مراسم رونمایی از کتاب «ادواردو آنیلی» در خدمت آقای عرب بودیم و همان جا از ایشان برای روایت زندگی‌شان دعوت کردم. معتقدم اگر مردم کتابی را که برایشان جذاب بوده، به دیگران معرفی کنند، می‌تواند در ترویج فرهنگ کتابخوانی مؤثر باشد.
بر اساس این گزارش، کتاب «تولد در لس‌آنجلس»، شامل خاطرات محمد عرب، خواننده آمریکایی، به قلم بهزاد دانشگر، از سوی انتشارات عهد مانا در 200 صفحه منتشر شده است.
انتهای پیام

 

captcha