یادگیری با طعم لذت در ویژه برنامه «نوجوانی نوجویی»
کد خبر: 3820857
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

یادگیری با طعم لذت در ویژه برنامه «نوجوانی نوجویی»

گروه اجتماعی ــ ویژه‌برنامه «یادگیری با طعم لذت» با حضور چهره رسانه ملی، علی عبدالعالی در گردهمایی «نوجوانی، نوجویی» برگزار می‌شود.

یادگیری با طعم لذت در ویژه برنامه «نوجواني نوجويي»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، رضا اخوان مدير منطقه چهار شهرداري اصفهان با ارايه تازه‌ترين برنامه اين منطقه ويژه نوجوانان به نام «نوجواني، نوجويي» بيان کرد: فصل تابستان زمان اوقات فراغت نوجوانان در پيش است فصلي که مي تواند خاطره انگيز باشد و آنچه از مهارت‌ها در مدارس نمي توان آموخت را مي‌شود در تابستان ياد گرفت.
وی با توجه به چگونه گذراندن روزهاي بلند تابستان توسط هر نوجوان و خانواده اي اظهار داشت: شهرداري منطقه چهار ضمن کاهش تصدي گري اش و باز کردن فضاي مراکز خصوصي و اختصاصي با برگزاری ویژه برنامه «نوجوانی، نوجویی» ويژه نوجوانان اين فرصت را براي آنها فراهم کرده تا با 50 رشته و موضوع فرهنگي، هنري، ورزشي و علمي آشنا شده و هر کدام را مطابق سليقه و استعداد خود يافتند انتخاب کنند.
اخوان افزود: اين گردهمايي با دو ويژه برنامه «يادگيري با طعم لذت» با حضور چهره رسانه ملي دکتر علي عبدالعالي مردي که ميان نوجوانان نام آشنا است و در سالهاي اخير در راه ترويج علم به روش شاد و لذت بخش تلاش کرده و برنامه گروه موسيقي «کاغذ رنگي» که از 25 هنرمند نوجوان تشکيل شده و به شيوه بديع و نو به اجراي برنامه می پردازند، برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ویژه برنامه «نوجوانی، نوجویی» به مدت دو روز با حضور موسسه های مختلف برگزار می‌شود که هر موسسه در کنار معرفي فعاليت خود رويدادي جهت اجرا طراحي کرده که نوجوانان در آن فعاليت‌ها نيز مي توانند شرکت کنند.
وی تصریح کرد: در اين نمايشگاه اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي با 20 غرفه رشته و حرفه نمايشگاهي شامل تعميرات موبايل، تجهيزات پزشکي و وسايل حفاظتي، رباتيک، تاسيسات مکانيکي، فناوري اطلاعات، صنعت نوين چاپ، فيروزه کوبي و قلم زني، نکنيک‌هاي نوين نقاشي، فناوري نانو، صنايع دستي و محصولات نساجي، تابلوهاي هوشمند آسانسور، طراحي و دوخت، بافندگي نوين، تزيينات لباس ويژه جوانان، سرمه دوزي و گلدوزي، روبان دوزي و سوزن دوزي، صنعت چرم و تکنيک هاي چرم، معماري نوين، مشاوره و هدايت شغلي جوانان، تزيينات و تکنيک‌هاي فرش، تکينک هاي نوين چوب و صنايع غذايي و تغذيه اي حضور فعال و موثر دارد.
اخوان خاطرنشان کرد: اين گردهمایی 30 و 31 خرداد از ساعت 18 تا 23 و دو ویژه برنامه آن نیز از ساعت 21 برگزار می شود که در محل باغ غدیر میزبان عموم شهروندان است.
انتهای پیام

captcha