فراخوان بیست و ششمین جشنواره کتاب سال دانشجویی تمدید شد
کد خبر: 3821420
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
تا ۳۱ تیرماه؛

فراخوان بیست و ششمین جشنواره کتاب سال دانشجویی تمدید شد

گروه دانشگاه ــ دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ تیرماه تمدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این جشنواره هر ساله همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط در فضای علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان و شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در جشنواره
بر اساس این فراخوان دانشجویان تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب مقاطع تحصیلی سطح ۲ و ۳ می‌توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط زیر در شش گروه اصلی شامل فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی و دامپزشکی، هنر و معماری و بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر این اساس، همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشر شده، انتشار کتاب در سال ۹۶ تا ۹۷، ثبت‌نام اینترنتی، ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه و ارسال کپی متن اصلی آثار ترجمه شده از شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی است.

همچنین دانش‌آموختگانی که حداکثر یکسال پس از فارغ‌التحصیلی، کتاب خود را منتشر کرده‌اند نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

کتاب الکترونیک ارسال شده به جشنواره باید دارای مجوز ارشاد و هولوگرام باشد.

آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد و به آثار برگزیده‌ای که از سوی بیش از یک نفر تألیف یا ترجمه شده‌اند، صرفاً یک جایزه تعلق خواهد گرفت.

تجلیل از ناشر برگزیده و جوان‌ترین مؤلف و مترجم دانشجو
بر اساس این فراخوان، ناشران محترم می‌توانند آثار دانشجویی خود را به همراه فرم ثبت نام اینترنتی، به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی ارسال کنند و از ناشرانی که بیشترین مشارکت را در انتشار آثار دانشجویی داشته باشند، در آیین اختتامیه جشنواره تجلیل خواهد شد. در این جشنواره همچنین از جوان‌ترین پدیدآورنده، مؤلف و مترجم تقدیر به عمل خواهد آمد.

موضوعات ویژه بیست و ششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
موضوع ویژه بیست و ششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، به «فرهنگ عمومی و آسیب‌های اجتماعی»، «اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی»، «مطالعات رسانه» و «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل» اختصاص دارد.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.isba.ir، دو نسخه از اصل اثر را به همراه فرم ثبت‌نام اینترنتی به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۷۲، صندوق پستی ۱۱۶۳-۱۳۱۴۵ سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ارسال کنند.
 
انتهای پیام
captcha