دشمن از استقامت و پایداری ملت ایران واهمه دارد
کد خبر: 3822978
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

دشمن از استقامت و پایداری ملت ایران واهمه دارد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ایران از مرگ نمی‌ترسد و برای جانفشانی آماده است، اما دشمن می‌خواهد دل‌های ما را خالی کند و ما را بترساند، زیرا دشمن از شهادت‌طلبی، استقامت و پایداری ملت ایران واهمه دارد.

دشمن از استقامت و پایداری ملت ایران واهمه دارد

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت و ضرورت تقوا برای رسیدن انسان به سعادت در زندگی دنیوی و اخروی، اظهار کرد: تقوا، دوای موثر و کارساز برای درمان بی‌بصیرتی‌ها و کج‌اندیشی‌ها است، زیرا خداوند بر اساس تقوا، راه درست را به ما نشان می‌دهد.
وی افزود: تقوا باید در همه ابعاد و شئون زندگی انسان حاکم باشد، افزود: تقوا در زمینه‌های مالی و اقتصادی نیز باید مورد توجه باشد، زیرا اگر تقوا در جامعه نهادینه شود، احتکار، گران‌فروشی، قاچاق کالا و سوء‌استفاده‌های مالی در جامعه پدیدار نمی‌شود.
امام‌ جمعه موقت اصفهان با اشاره به 7 تیر، سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران و همراهان ایشان، تصریح کرد: هفتم تیرماه یکی از روزهای مهم تاریخ ایران است. انقلاب اسلامی با نثار همین خون‌های پاک به این جایگاه رسیده و ما امروز باید بیش از پیش حافظ این میراث و سرمایه‌ها باشیم.
رهبر ادامه داد: ملت ایران از مرگ نمی‌ترسد و برای جانفشانی آماده است، اما دشمن می‌خواهد دل‌های ما را خالی کند و مردم را بترساند، زیرا شهادت‌طلبی، استقامت و پایداری ملت ایران دشمن را می‌ترساند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکا توسط پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: ما در برابر دشمنان خود به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد، و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند آمریکا با ایران وارد جنگ نمی‌شود، زیرا آنها امکان وتوان ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارند.
انتهای پیام

captcha