نبود عدالت، آفت است/ ارتش همواره آمادگی مقابله با تهدیدات را دارد
کد خبر: 3824232
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

نبود عدالت، آفت است/ ارتش همواره آمادگی مقابله با تهدیدات را دارد

گروه اجتماعی ــ جانشین فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه سیاست‌های كلان نیروی زمینی ارتش در راستای برقراری عدالت در یگان‌هاست، گفت:‌ نبود عدالت، یك آفت است.

به گزارش ایكنا از فارس، هلاكو احمدیان، جانشین فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، 12 تیرماه در اختتامیه ششمین جشنواره مالك اشتر تیپ 55 هوابرد شیراز گفت: در راستای تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری جهت شایسته‌سالاری، ارتقای سیستم مدیریتی و سازمانی چندین سال است كه سیستم اشراف برپا شده است.

وی با بیان اینكه سیاست‌های كلان نیروی زمینی 3 گزینه عدالت‌محوری، شایسته‌سالاری و ولایتمداری منطبق بر اهداف اشراف است، افزود: همه این موارد در راستای برقرار عدالت در یگان‌هاست و اصولاً نبود عدالت، یك آفت است.

جانشین فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد تأكید كرد كه تلاش برای برقراری عدالت در یگان‌های ارتش همواره وجود دارد.

احمدیان در ادامه با تصریح اینكه دو نوع آمار در یگان‌ها وجود دارد كه یكی آمار ظاهری و دیگری روحی افراد است، گفت:‌ نكته‌ای باید بدان توجه كنیم این است كه با توجه مشكلاتی كه در جامعه وجود دارد، چند نفر می‌توانند به‌صورت داوطلب مأموریت بروند و این همان آمار دومی است و هنر فرمانده این است كه روحیه افراد را ارتقا دهد كه می‌تواند از ابزارهای مختلف تشویق، تنبیه و غیره استفاده كند كه همگی باعث ارتقا می‌شود.

وی با بیان اینكه آمار دومی در یگان هوابرد بسیار بالاست، گفت: بحمد الهی اعضای یگان هوابرد دارای روحیه بالایی هستند كه نشان‌دهنده هنر هیئت رئیسه و فرمانده یگان است و این چنین غرورآفرین برای حراست از كشور آماده‌اند.

جانشین فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ‌دشمن امروز در نقاط مختلف منطقه در كمین ماست اما نیروهای ارتش همواره آمادگی مقابله با تهدیدات را دارند و وجود یگان هوابرد باعث شده است كه گوشه ذهن خصم را مشغول كند.

احمدیان با بیان اینكه همواره نیروهای ارتش این دغدغه دارند كه در راستای دفاع از این دین، شرف و كیان این كشور خدمت‌ كنند، گفت: نیروهای ارتش و هوابرد در حلقه‌های امنیتی كه در اطراف كشورمان وجود دارد، نقش خود را به خوبی ایفا می‌كنند.
انتهای پیام

captcha