آغاز بخش آوایی هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن
کد خبر: 3832030
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

آغاز بخش آوایی هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن

گروه دانشگاه ــ بخش آوایی هفدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در مشهد آغاز شد.

آغاز بخش آوایی هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری ایحا، بخش آوایی هفدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم شامل رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء حفظ کل و قرائت ترتیل و تحقیق است که در طی این مرحله از رقابت‌ها ۴۴ نماینده برگزیده از دانشکده‌های علوم قرآنی سراسر کشور حاضر هستند.
 
مسابقات رشته‌های حفظ در بخش آقایان صبح روز شنبه دوازدهم مرداد ماه اجرا می‌شود و برندگان رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق از دانشکده‌های در نوبت عصر همان روز به اجرای قرآن‌های مشخص شده از قرآن کریم می‌پردازد.
 
مراسم قرعه‌کشی رقابت حافظان، مرتلان و قاریان آذر در هفدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم شامگاه گذشته در محل اسکان نمایندگان دانشکده‌های علوم قرآنی برگزار شده است، رقابت قاریان و مرتلان در یک روز یعنی ۱۲ مرداد ماه به پایان خواهد رسید.
 
داوری هفدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در بخش آوایی را اساتید بین‌المللی قرآن آقایان هاشم روغنی، محمدجواد پناهی، سیدجواد سادات‌فاطمی، رضا جاویدی و حجت‌الاسلام محمود محمدی‌نیا که همگی از شهر مشهد هستند، بر عهده دارند.
 
مسابقات بخش خواهران این دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در قسمت آوایی روز سه‌شنبه، ۱۵ مردادماه، در محل دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha